LONG TIME NO SEE YOU BLOGGER

terasa rindu terpahat di dada yang harum bak mewangi seluruh alam . bak ayat gramatis karangan bahasa melayu yang sedang hangat di kedai-kedai kopi, di corong-corong radio & di dada-dada akhbar . hehe setelah sekian lama saya meninggalkan blog ini. tapi tak mengapa , bak kata abby " dok lari nyeeeee " hehe maksud saya dok larinya BLOG ni. umbohhhH! hehe well biasalah . lagi sebulan nk SPM. Trial SPM pun dah berlalu . boleh laaaa, notbad la result. yang penting usaha lagi . kan? sebenarnya saya nak cerita sesuatu tentang seseorang yg dicintai . hehe nk masuk 2 , 3 bulan nk dekat 3 tahun couple. macam macam pergaduhan. sakit sunggoh hati ni. yelah jarang jumpa kan mmg lah gaduh sokmo. saya asyik tusyen . dia belajar , kelas bola KELAS FUTSAL . itu je keje dye. saya? MAKAN TIDO MAKAN TIDO? KOROK MU! HAHAHAH Makan Tido Tusyen Sekolah terbaring merangkok blake aku buat. Boleh tak saya nak luah kan perasaan saya pada page seterusnya? to be continued ....................