Biodata Zailan's Daughter XD

Nama penuh Shahirah Bt. Zaian dan dikenali sebagai Chiera di dalam laman sosial , Tubby pula dikenali di kalangan rakan - rakan sekolah. Umur sudah makin menigkat dewasa, 18Tahun pada tahun 2012 nanti. Harijdi saya pada 29 JUN 1994 dan dilahirkan di Kuantan, Pahang ibu kotaku yang aman makmur. Mempunyai 3 orang abang dan saya seorang perempuan dalam 4 orang adk beradik. 1) Shahfan Adib 2) Shahkeer Azzat 3) Shahfiq Amri 4) Shahirah. Saya merupakan anak terakhir dalam Zailan's Family dan saya seorang anak Dara -Nya. Hidup saya tak semewah yang ada sangka, saya low profile sebab saya juga asal dari Kampung ya. Alhamdulillah, saya dilahirkan dengan sempurna dan dibesarkan dengan sikap yang terpuji. Saya menyayangi BFF saya iaitu Aishah Azmi, Elisa Dawson, Aylma Adyla <3 We always together, masih ada lagi BFF saya yang jarang bersama iaitu Senoh kerana sibuk dengan kerja dan juga Jenab syg i rindu lawak jenaka you. TQ